Logo Davo albums
Winkelwagen
Items: 0 totaalprijs: 0,00

Contactgegevens
U kunt op verschillende manieren contact opnemen met Uitgeverij DAVO:
Telefoon: (088) 0284300
E-mail: info@davo.nl

Postadres: 
Postbs 411
7400 AK  Deventer

Verzendadres:
Hunneperkade 8
7418 BT  Deventer

KvK: 38016999
BTW nr: NL 0060.38.220.B01

Veilig winkelen bij DAVO.nl
Online winkelen is leuk en natuurlijk erg gemakkelijk; u hoeft de deur niet meer uit om producten te kopen. Het is dan wel van belang dat de producten die u wilt bestellen goed verpakt zijn en snel bij u bezorgd worden en dat uw gegevens veilig zijn. Wij hebben verschillende stappen ondernomen om winkelen bij Uitgeverij DAVO zo veilig en gemakkelijk mogelijk te maken.

Bij Uitgeverij DAVO kunt u producten binnen veertien dagen probleemloos terug sturen. Wel net zo vriendelijk en gemakkelijk. De webwinkel van Uitgeverij DAVO is uitgerust met een SSL certificaat. Dit betekent dat uw gegevens worden opgeslagen in een beveiligde omgeving.

Betalingen aan Uitgeverij DAVO verlopen via iDeal of PayPal, zo weet u zeker dat uw  betalingen in een beveiligde omgeving plaats vinden.


Verwerking van uw bestelling
Nadat u bij ons een bestelling heeft geplaatst krijgt u van ons altijd een bevestigingsmail. Mocht u deze een half uur na uw bestelling nog niet ontvangen hebben, neemt u dan contact met ons op zodat wij uw order alsnog op tijd aan u kunnen uitleveren.


Verzending van uw bestelling
Zodra wij uw betaling ontvangen hebben verzenden wij uw pakket.
Indien u onder vooruitbetaling bestelt dan verzenden wij uw bestelling dezelfde dag dat de betaling bij ons binnen komt.

In Nederland bedragen de verzendkosten per bestelling € 4,95. Buiten Nederland bedragen de verzendkosten € 15,00.

 

Retour sturen van uw bestelling
Uitgeverij DAVO vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.

Klachtenprocedure DAVO.nl
Heeft u een klacht over DAVO.nl? Neemt u dan alstublieft contact met ons op. DAVO doet er alles aan een zo goed mogelijke service te bieden. Wij zullen in overleg met u de juiste oplossing zoeken voor uw klacht.

U kunt uw klacht per telefoon (088) 0284300, via e-mail info@davo.nl of in een brief, postadres Postbus 411,
7400 AK  Deventer, aan ons kenbaar maken.

Doorgaans zal Uitgeverij DAVO binnen drie werkdagen reageren op uw klacht.

In samenwerking met de klant zal Uitgeverij DAVO altijd proberen tot een voor de klant bevredigende oplossing te komen. Indien beide partijen gezamenlijk niet tot een bevredigende oplossing komen kan de klant zich richten tot de geschillencommissie Stichting Webshop Keurmerk. Deze commissie zal trachten tot een passende oplossing van het geschil te komen.
Klik hier voor meer info.


Levering en levertijd
Zodra wij uw betaling hebben ontvangen verzenden wij uw bestelling. Omdat normaal gesproken alle producten van Uitgeverij DAVO op voorraad zijn kunt u uw bestelling veelal de volgende werkdag in huis verwachten. 


Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?
Uw bestelling zal twee keer aan deur worden aangeboden door Postnl. Mocht u beide keren niet thuis zijn dan ontvangt u bericht van Postnl dat het pakket voor u klaar ligt op het voor u dichtstbijzijnde afhaalpunt.


Kan ik ook achteraf betalen?

Ja dat kan door Rembours te selecteren als betaalwijze bij "Orderbevestiging en betaling".